Blogger Widgets

Pages

Ads 468x60px

Wednesday 18 April 2012

Tips untuk "Pertama Kali" ...

1. Berbaringlah dengan tenang, meskipun anda pasti akan merasa tegang dan gementar.

2. Dia akan datang mendekati anda dan akan bertanyakan adakah anda takut. Jika dia bertanyakan demikian, anda perlulah menggelengkan kepala dengan penuh keberanian.

3. Lalu dia akan mula memasukkan 'Perkakas'-nya. Ketika ini mungkin suhu badan anda akan meningkat sehinggakan anda terasa darah seolah-olah berkumpul di kepala. Tapitenang saja, kerana dia sedang melakukannya dengan proffesional sekali dan dia banyak pengalaman dalam hal ini.

4. Ketika itu kata-kata manis akan dikeluarkan oleh dia untuk membuat anda rileks, dan dia akan meminta anda untuk membukanya lebih luas agar dia dapat memasukkan perkakasnya dengan mudah.

5. Saat ini anda akan memintanya melakukan dengan cepat. Tapi dia tidak akan melakukannya dengan terburu-buru kerana dia tida mahu anda dalam kesakitan.

6. Dia akan bertanya sama ada anda sakit atau tidak. Walaupun sakit sehingga berlinangan air mata dan terasa ingin menjerit, anda perlulah tetap menggelengkan kepala anda dan meminta dia meneruskannya.\

7. Setelah beberapa minit, anda akan merasakan kelegaan yang teramat, dan dia akan mengeluarkan perkakasnya keluar. Dia akan tersenyum lebar dan memuji betapa hebatnya anda.

8. Tersenyumlah kerana anda telah melalui pengalaman pertama anda.

Itulah dia Tips2 Pengalaman Pertama Mencabut Gigi di Klinik/Hospital

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...